15/11 | Тиждень з 15 листопада по 19 листопада | ||||||
ПН | Предмет | Тема уроку | Сторінки підручника, посилання на електронні ресурси | Домашнє завдання | Контакти учителя | ||
1 | Мистецтво | Лабіринтами художньої абстракції |
Прочитати сторінки 62-67. https://classroom.google.com/c/NDIxNTc3ODkxNTI0?cjc=y5gepl4
Пройти тест https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeUyXXZviJaJ3xFEYpBCucxI9E4zRKyrKIj89cWGcPLC7qvEA/viewform?usp=sf_link |
Зробити презентацію про творчість одного з художників абстракціоністів. (Василь Кандинський, Піт Мондріан, Роберт Делоне, Соні Терк-Делоне, Володимир Баранов-Россіне, Казимир Малевич) |
095-74-72-394 (viber/ whats App) |
||
2 | Англійська мова | Типи телевізійних програм |
с.63,впр2 (письмово) с.63, записати нові ЛО у словник с.64,впр 3(а)усно |
с.65,впр 4(а) виписати ТВ програми, які ви переглядаєте |
0993535353 hkq4ba7 |
||
3 |
Фізична культура
|
Кидки м’яча однією рукою зверху | https://www.youtube.com/watch?v=srMIk_moYuI | Відпрацювати кидки м’яча |
|
||
4 |
Зарубіжна літер
|
Образ гетьмана І.Мазепи у світовій літературі | 3eg3uft | Скласти сенкан ,,Мазепа". | 095-50-97-601 | ||
5 |
Алгебра
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною | с.49-51 - повторити | №244, 248(1) | +380996577803+380996577803 pvw4yrb pvw4yrb | ||
6 |
Українська літер
|
Г. Сковорода. «Всякому місту звичай і права…», «De libertate». Пошук гармонії із собою і світом. | Опрацювати с. 137-139 під відео текст вірша | Вивчити напам’ять «Всякому місту звичай і права…» |
0502844885 vqg4mtl |
||
7 | Труд. навчання | Особливості розмічання | с.37-41 опрацювати |
|
|
||
16/11 | Тиждень з 15 листопада по 19 листопада | ||||
Вівт | Предмет | Тема уроку | Сторінки підручника, посилання на електронні ресурси | Домашнє завдання | Контакти учителя |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 | |||||
5 | |||||
6 | |||||
7 | |||||
17/11 | Тиждень з 15 листопада по 19 листопада | ||||
Сер | Предмет | Тема уроку | Сторінки підручника, посилання на електронні ресурси | Домашнє завдання | Контакти учителя |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 | |||||
5 | |||||
6 | |||||
7 | |||||